Saturday, September 29, 2012

dia "j"

assalammualaikum.. puih puih.. aaaaaaachummmm *berabuk da blog aku ni*
ermm lamanye i x update..
adoii..*duckface
ermm
lately ni aku asyik t.ringat je at dia.. npe ek??
ermm aku x tahu la.. yg penting aku x suke dia kot!
aku benci dia.. dia slalu buat aku mara n benci nk tgk muka dia..yg sgat jambu air tu...
erm.. entah la.. aku ngan dia da la perang dingin... dia pulak asyik buat aku mcm suke kat dia.. kenapa??aku sndiri tak faham..
aku confuse..

~the end~


assgnment? test? quiz?? what the heck! :( ya ampunnnn.. kena study muddy la jawap nye..
da la aku slalu buat keje last minute..
n kena sgat la ayat yg sir bg kat aku tu.. hahaha procratitions*betul ke ayat ni* is the thief of time.. lantak arr hahahahah.. lebih kurg gitu la bunyi nye..
so then, ape tnggu lagi?? study la acii.. ayooooo..

k got to go bye! luv cha<3 br="br" coming="coming" mum="mum" yes="yes">

No comments:

Post a Comment